2009年8月14日 星期五

我們求復興的見證4(林焯賢)

星期四晚上的同工小組,真係極寶貴!
寶貴有好多B/S出到,寶貴有感動人的分享!
但我都係最寶貴有一同 同心合意懇切禱告的時候!
心裡有極大的渴求,真係好需要主有利害的作為!
好需要主大大復興我地!

近來,甚至星期一的追求team都體會主前面要興起好多年青的B/S!
我都感受主一定要大用我!
我前面都要各方面有改變,能夠被聖靈充滿,全人合乎主用!

有一次小組都講到,豬流感貌似淡化下來,
但其實事實係世界各地都開始失守,
若嚴重起來,唔係我們可以估計的,
我們一班知道世界末時的人真的不能鬆懈!
歷史告訴我們,大災難前,主都會興起教會,大施拯救!
我唔敢講前面豬流感會點,但我們真的要把握機會拯救靈魂!
我都盼望,我要有主既懇切,要走主既路,要睇見主既睇見!